EN BRA DAG HITTIL

Jeg var tidlig våken i dag, så tidlig at sola ikke var kommet inn på uteplassen enda. 

Mannen var selvfølgelig oppe for lengst, så kaffen var klar. Han hadde rigget seg til under varmelampa ute, og gjorde store øyne da mor sjøl sto ferdig påkledd i døråpningen.

Det blåste surt og kaldt, så jeg satt ei stund under lampa jeg også, før jeg tok med kaffekoppen min bort på trappa der sola varmet i stedet. Det var bedre.

Jeg har laget meg en del planer for dagen før jeg sovnet i går kveld. Det har lett for å bli for mange planer. Men jeg skal være fornøyd for hver lille ting jeg kan krysse av.

Jeg kan allerede krysse av på helgehandel, støvsuging og vanning av plantene som vokser opp av frøene jeg har sådd. 

I butikken fant jeg et nytt brød jeg kan spise på FODMAP-dietten. Chiabrød fra Pure Food. Det var litt billigere enn havrebrød fra Fria.

Smakte på det til frokost. Med masse reker, salat og majones ble det en riktig så fin helgefrokost.

Nå ser jeg at jeg glemte agurk!!  Nei og nei. Er det mulig?? 

Mannen kom nettopp hjem etter et ærend. Han fikk i seg en sein frokost han også. Ester ville inn og legge seg litt. Så nå tar vi rett og slett en siesta alle mann.

Ha en fortsatt fin lørdag😚

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg