EGOIST??

Jeg føler meg litt som det nå. En egoist, som bare tenker på meg selv og gjør det som faller meg inn.

I dag våknet jeg ved 9-tida. Og det er ikke værst at jeg etter et par kopper kaffe og 2 døgn i morgenkåpe,endelig fikk på meg klær. Det var med tanke på å være ferdig beredt i tilfelle jeg skulle få lyst til å gå tur i dag. Det var nemlig en av grunnene til at jeg ikke kom meg ut i går kveld. Jeg orket rett og slett ikke å kle på meg og finne frem regntøyet. Dårlig unnskyldning … Men sånn var det.

Jeg pusler litt rundt her, tørker i noen vinduskarmer. Steller litt med blomstene, hekler en rad og henger opp klær. Det er stort sett det som har skjedd hittil. Nå kjenner jeg at jeg har glemt frokosten. Den må jeg få i meg snart.  Bedre sent enn aldri.

Jeg har forsøkt å holde tankene i hodet på et helt rolig nivå. Det har gått ganske fint disse 2 dagene som jeg ikke har måttet ut på noe.  Jeg må nok bare være egoist i perioder. Det senker skuldrene og roer hodet i hvert fall .

 

Ønsker alle en fin fredag😊❤

 

#egoisme #egenpleie # laveskuldre

 

9 kommentarer

Siste innlegg