Egenpleie og bilpleie.

Jeg sliter veldig hver gang dosen med Levaxin økes. I går måtte jeg bare krype til køys før klokka 20. Hadde ikke sjans til å være oppe lenger. Hjerte banker i alle retninger, pusten går hakkete og raskt og jeg er svimmel. Men nok om det.

Jeg har sovet maaange timer i natt, og etter en kaffekopp og frokost bestemte jeg meg for å ta litt egenpleie. Ansiktsmaske med banan valge jeg i dag. 

Ser nesten litt skummel ut. Men det var godt å få litt skikkelig fuktighet i ansiktet. Krem og noe sminke etterpå gjorde seg også. Slettes ikke dumt.

Så var det bilen da. Den har stått siden jeg var i butikken på lørdag. I løpet av de dagene har det kommet mye snø, og det har vært og er fortsatt kaldt her.

Jeg var ute i sta og fikk av det værste av snøen på den før jeg prøvde å få liv i den. Den ville ikke starte…som forventet. Jeg har hatt plunder med den i kulda i vinter. Må nok ha nytt batteri snart tenker jeg. Men den skal få en sjanse til først.

 

Yngstemann kommer snart opp til meg og setter den på lading for meg. Så kjører han meg i butikken med det samme. Bilen skal få stå til lading til i morgen. Og kødder den mer med meg da, blir jeg bare bli nødt til å gi den et flunkende nytt batteri.

HA EN FIN DAG UTEN BILTRØBBEL ❤️

2 kommentarer
    1. Det er mye problem med bilene når det er kaldt. mim mann laderæt batteri I bilen vår en dag her. Vi får håp at der blir varmere etter hvert:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg