Dugnad igjen i går.

Jeg har ramla litt av lasset her noen dager. Mannen har vært hjemme og da blir dagene noe annerledes enn om jeg er alene. Blogging blir ikke så lett å få til da syns jeg da.

Dagene har egentlig bare gått i surr. Jeg syns ikke jeg kommer i gang med noe fornuftig. Ikke engang sydd har jeg gjort.

Men én ting er unnagjort. Jeg reiste bort og brukte stemmeretten min på fredag.

I går dro jeg ned til Hokksund for å være med på dugnad igjen. Denne gangen var det bare min bror og jeg som var der. Vi klarte å få resten av veden i hus. Så nå er vedskjulet så fullt som det går an å bli. Pent stablet i flere rader innover.

Kanskje jeg burde ta en sjau med vår egen ved også. Jeg har ikke helt funnet ut hva jeg skal begynne på her i dag. Det er ikke så lenge siden jeg kom hjem. Jeg lå like godt over i Hokksund da jeg først var der.

Vi fikk ryddet og sortert noen småting der nede også, og da blir det gjerne med noe hjem hit. Selv om jeg har mer enn nok av ting og tang selv, er det salltid noe som er kjekt å ha.

Jeg bør nok rydde ut av posen og få det som er i den dit det skal først og fremst. Og da er det vel egentlig sånn at jeg bør finne like mye og få ut av huset igjen, som det jeg har dratt inn har jeg hørt noen glupe ord om. Det blir fort overfylt kan man si. Det er i hvertfall Sant!  Jeg er IKKE flink til å kaste.

Ok… da hadde jeg plutselig en plan for dagen i dag alikevel da. Jeg skal finne noe å kaste, gi bort, eller legge ut til salg. Også blir det times vedsjauing etterpå. Og sikkert pluss, pluss andre småting.

 

Ha en fin søndag😚

 

6 kommentarer
    1. Ikke så lett å blogge når man ikke har folk rundt seg som ikke blogger selv. Tiden går liksom med til litt annet da, å være sosial f eks 😀 Men jeg får til litt i helgene jeg da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg