DUGGFRISK MORGEN

Det er sjelden jeg er oppe før duggen er ute av gresset. Men det var jeg i dag.

Jeg var tom for strøm på telefonen min, så jeg ante ikke hvor mye klokka var da jeg gikk i dusjen. Da jeg kom ned på kjøkkenet og så på veggklokka var den bare 7.30 !!!!

Det er i grunnen alt for tidlig for meg hvis jeg skal holde ut hele dagen.

Jeg måtte kle meg i joggebukse og genser, selv om sola skinte. Så tidlig var det.  Når jeg normalt pleier å stå opp er det shorts og BH-vær. Det har det i hvertfall vært en periode nå.

Jeg gjorde et forsøk på å ta en lur igjen etter en kaffekopp. Men i det jeg var halveis inn i drømmeland skulle selvfølgelig Dino ut….og inn igjen med en gang. Det viktigste var tydeligvis at jeg ikke skulle få gjort meg ferdig med søvnen. 

Da satte jeg meg like godt ut igjen. Dro frem strikketøyet, og nå er kluten ferdig. Nesten. 2 tråder må festes først. 

Gangen jeg begynte på i går har jeg også gjort ferdig.  Møbler og den siste veggen er vaska.

Middagen ble til normal tid, og nå er jeg SLITEN OG TRØTT! Mannen er sliten i dag også. Vi tar en velfortjent siesta ei stund. Så får jeg se om jeg orker å finne frem noe nytt stæsj og ha i gangen i kveldinga.

Ha en fin ettermiddag og kveld😚

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg