Dose 3 er tatt.

Sitter her og venter nå etter å ha fått vaksine nr 3. Det begynner å bli smitte her i Sigdal også, så det er godt å få det unnagjort.

 

Jeg fikk telefon nå fra eldstemann. Han ville også komme å spise julemiddag i morgen. Svigerdatteren min blir også med, hun skulle jobbe tidligvakt i morgen og fredag. Det var jo flaks. Hun jobber normalt bare kvelder. Da blir vi plutselig så mange  at jeg jeg må innom butikken og handle inn mer mat.

Jeg skal uansett en tur nedover til Hokksund bare ventetiden er over her jeg sitter. (Må sitte 20 minutter etter stikket.) Jeg skal kjøpe stoff til skjørt der nede. Så har jeg det liggende klart hjemme til helgen kommer. Håper å få ferdig hele antrekket da.

Det nærmer seg jul med stormskritt. Og jeg prøver å ikke stresse meg opp.

Håper du har en fin dag😚

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg