Døgnet er snudd på hodet.

Det ble ikke helt som planlagt i helga. Jeg fikk ikke sove et eneste sekund i natt. Det er plundrete å finne den rette sovestillingen for tida. Først da klokka var 8-9 på morran i dag blåste jeg endelig av. Og da var jeg stort sett borte vekk etterpå, helt til 15.30 i ettermiddag. Jeg trodde det begynte å lysne da jeg våknet, men der tok jeg grundig feil. Det begynte å mørkne. Off.. det var den dagen.

Nå har jeg kommet meg hjem til en god og varm leilighet, og er like trøtt. Jeg tror jeg skal klare å sove i natt. Det kjennes sånn ut. 

Litt mat og tv nå først, så håper jeg på mange timers søvn om ikke så lenge. 

Jeg skal sette på vekkerklokka så jeg er sikker på å ikke sove over morgendagen. Da skal jeg nemlig på bloggdate, og det gleder jeg meg til.

 

HÅPER DU FÅR EN GOD NATT ♥ 

 

4 kommentarer
    1. Huff!😨
      Det er ikke bra når man ikke får sove og døgnet blir snudd.😱
      Håper du kommer på rett kjøl igjen hjemme hos deg selv.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg