DINO REPERATØR.

I går kveld skulle mannen min se litt på den ødelagte telefonen min. Og det skulle jo selvfølgelig Dino også da. God hjelp med andre ord. 

Bildene ble ikke så tydelige, men her er assistenten:

– Far.. jeg klarer jeg også, få se litt bare. Sånn kanskje??

– Får da… du trenger vel ikke skrutrekker til dette! Jeg åpner den på et øyeblikk jeg, hvis du bare holder fingra unna.

-Og forresten må du be mor å fikse genser’n din. Det er snart ikke mer å bite i der ser du vel ?!

#dino #harehund #finskestøver # godhjelp

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg