DINO, MENNESKE ELLER HUND?

Jeg tror ikke Dino helt er klar over at han er en hund. Han er jo egentlig en Finsk Støver, men helst vil han være en av oss. Altså menneske og fullverdig familiemedlem.

Han vil ha egen stol da vi sitter på kjøkkenet, sofaen er like mye hans som vår, og ute har han også funnet sin plass.

Han følger nøye med på hva vi spiser og hva samtalene går ut på.

Vanner jeg blomster tar han gjerne runden etter meg for å se om det er skikkelig gjort. 

Skal en av oss opp i 2.etg  går han  nøyaktig ett trappetrinn foran. Sånn at han er førstemann opp, og lettest mulig å snuble i.

Bruker jeg støvsugeren skal den nøye undersøkes. Og om en av oss har vært et nødvendig ærend på badet/doen og glemt og lukke døra helt igjen. Ja da kan du være sikker på at han er raskt etter deg inn og henter resten av dorullen.  I utrolig hurtig tempo prøver han å få dratt av resten av papiret før noen skulle finne på oppdage det.

Her er han. Dino- finskestøver/menneske.

Viktig samtale med far.

Like god stol som alle andre.

Eller like mye rettigheter i sofaen.

Sånn er det med den saken.

 

#finskestøver #Dino #finne #hund #hundeliv #harehund #finskstøver

6 kommentarer
    1. Åååh så herlig han er 😀 Og de øyene da <3 *smelt* Nå fikk jeg desto mer lyst på hund..
      God kveld til deg og Dino 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg