Dette skal prøves igjen.

Jeg bakte baguetter i går. De ble ikke det jeg vil kalle baguetter utseendemessig….hehe. Mer kjempelange chiabatter. Men de ble gode, så jeg skal garantert bake disse igjen. Jeg så feilen jeg hadde gjort ganske fort. Jeg hadde brukt litt for mye vann. Kunne sikkert justert med mel, men denne gangen fulgte jeg ei oppskrift til punkt å prikke, og lot det stå til. Neste gang bruker jeg den minste mengden med vann som står i oppskriften. Da kan det nok hende de blir lettere og forme som de skal. 

 

Om formen på baguetten ikke ble som den skulle, ble middagen akkurat som jeg hadde tenkt. Kylling, grønnsaker og baguett som smakte kjempegodt. 

Oppskriften finner du HER . Jeg anbefaler deg å prøve en dag du skal være hjemme. 

 

ØNSKER DEG EN SUPERFIN LØRDAG. HER SKINNER SOLA I DAG ❤️

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg