Dette har vært en laaang dag.

Jeg har stort sett vært våken siden kl 1 i natt. Og da er det ikke rart at dagen aldri tar slutt. Jeg blir like overrasket hver gang jeg ser på klokka jeg. Den har liksom ikke gått i dag.  Det er bare fint det altså. Men jeg er ikke vant til å se noe særlig til dagslys for tida, og da jeg plutselig har fått med meg alle dagens lyse timer i steden for bare 2-3 har det jammen blitt mange av dem. Jeg tror jeg kommer til å sove som en engel til natta nå.

 Jeg er bare helt nødt til å få med meg Farmen først. Der er det jo kamp i dag, og den vil jeg helst ikke få avslørt resultatet på med en gang jeg åpner telefonen i morgen.

Mannen har tatt seg en høneblund etter middagen nå han, mens jeg med mye plunder har klart og ikke sovne. Selv om det holdt hardt ei stund! 

Nå er det heldigvis ikke lenge til det begynner. Jeg skal ordne meg til med dyne og pute på sofaen og håpe jeg får med meg alt før jeg sovner.

Dagens middag ble fiskegrateng (ferdigkjøpt), med poteter, revne gulrøtter, agurk, og smelta smør med gressløk.Mannen tok 2 porsjoner gitt, enda det heter noe med fisk.  Han griner på nesa hver gang jeg nevner fiskemiddag, men like fullt går det- stort sett- glatt ned hver gang….hehe. 

Ha en god kveld og natt da😚

 

8 kommentarer
    1. Å, det er jo håpløst å ikke sove. Jeg sovner som regel til slutt, eller før og etter, men kjenner jeg er trøtt i dag. Sovnet ikke før rundt kl 2 i natt. fiskegrateng er godt! 🙂 Nyt dagen. Klem <3

      1. Ja, det er så slitsomt å slite med søvnen på natta. I natt har jeg sovet, men er fortsatt trøtt etter forrige døgn uten søvn.
        Kos deg med dagen😊
        Klem😚

    2. Dagslys skal man jo ha har jeg hørt.. så bra det da 🙂 Følger med på Farmen, men foreløpig har jeg ingen spessielle favoritter.. 🙂 Fiskegrateng er god mat..også mange av di man får kjøpt ferdig 🙂 Fin ny uke til deg <3

      1. Takk…ja dagslyset er viktig å få med seg😊 2-3 timer blir for lite.
        Jeg har ikke klart å finne en speseill favoritt på Farmen enda jeg heller.
        Fin ny uke til deg også😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg