Dette er ei treningsøkt for meg.

Jeg måtte ta en siesta etter mat i dag, og nå er jeg våken for andre gang. Jeg måtte til med en halv kaffekopp mens jeg prøvde å summe meg igjen.

Vaskemaskinen rakk jeg å sette på til dagens billigste strømpris før jeg sovnet. Jeg får henge opp klærne etterpå. Planen for i dag er nemlig å få bort en masse ugress ved inngangspartiet og mellom hellene derfra og bort til terassen. Det er litt av en jobb. For meg er det ei fryktelig god treningsøkt. Hjertet pumper som besatt hver gang jeg må sette meg for å få igjen pusten. Skulle tro jeg hadde løpt maraton. Nå måtte jeg rett og slett gå inn på sofaen og flate ut litt. Så her ligger jeg å skriver på mobilen min.

Økta har nok ikke vært på mer enn halvtimen til sammen. Og jeg har et helt trillebårlass allerede. Før jeg vandrer bort å tømmer den i en skråning bortest på tomta skal jeg ha kommet meg skikkelig til hektene igjen. Jeg har nemlig tenkt til å klare litt mer av utearbeidet i dag.

 

Kos deg med sommerkvelden❤

11 kommentarer

Siste innlegg