DETTE ER DET JEG VÅKNER TIL

Hos noen begynner det å spire og gro i beddene ute . Hos meg både spirer og gror det på teppene og stuegulvene.

 

Ute er det hvitt og fint ennå, kan ikke påstå det er så fint inne her. 

Snøen har minka litt, og det har også den ene planta mi inne gjort.

Sånn ser det stort sett ut her hver gang mannen har reist avgårde og jeg ennå ikke har stått opp.

Da er Dino i furtemodus de lux. Og da skal det demonstreres skikkelig at far har reist fra ham. Og hvem går det utover??? Jo, mor!!

Nå har jeg endelig våkna til liv, etter å sovet omtrent i ett siden lørdag kveld.

Har fått opp det som hadde grodd nytt på teppet , og fjernet det som var minska på planten.

Mannen er endelig hjemme igjen og Dino er planta godt i sofaen sin.

 

#harehund #rot #umulius #Dino #finskstøver

 

7 kommentarer
    1. Har heldigvis sjeldent hatt slike opplevelser med de hundene jeg har hatt. Og det som har skjedd var da de var valper. Kjipe greier.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg