DETTE BLE VALGT I DAG

 Håret ble farget. I noe så spennende som mørk brun farge. Men det trengtes veldig  nå. Så det var godt å få gjort det😊

 

 

Ellers har jeg klart å holde meg våken i hele dag.  Det er jo også bra. 

Og da jeg måtte ut døra for å dra i butikken, tok jeg meg en bitteliten gåtur med det samme. Så det ble valget i dag. 

Ikke så mye å skryte av den turen, men jeg gikk ihvertfall .

I går kveld lå jeg og grublet litt på hva for noe enkelt jeg kunne servere til svigers i morgen. Mannen ville bare at jeg skulle kjøpe ei rullekake.  Men det er litt kjedelig da.

Jeg valgte å gå for en fruktsalat.  Kjøpte inn litt forskjellig frukt, og en boks vaniljekesam. Pluss vaniljesaus. Også blir det kjeks og litt forskjellige oster ved siden av. Enkelt og greit.

Senere på kvelden kommer bonusdatter-og svigersønn. Da er det bare å gjøre klar lattermusklene 😁

Hva som skal serveres da får jeg finne ut i morgen.

HA EN GOD NATT.

 

8 kommentarer
    1. Høres ut som gode valg for dagen 🙂
      Og du har jammen langt hår, så det var sikkert godt med litt hårpleie 🙂 Jeg har selv langt hår, men farger det ikke. Må snart vurdere det, ettersom de grå og hvite hårene begynner å gjøre sitt inntog, men vi får se når den tid kommer 🙂

      Fruktsalat var et godt valg. Der finner jo alle noe de liker som regel 🙂

      Nyt helgen, gjester og mat. Bedre kan det nesten ikke bli 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg