DET VOKSER OG GROR

En runde for å skjekke plantene mine må til hver dag.  Det vokser og gror, men jeg syns det går litt tregt. Jeg er kanskje en smule utålmodig..hehe. Men jeg bare gleder meg så masse til å kunne plukke fra egen hage😊 Her har tomatplantene vokst en del.

Og her kommer crispysalaten som jeg satte i jord. Syns nesten den vokste fortere da den sto i vann. Korianderen, som ble sådd av thailandske frø, begynner endelig å ligne på det den skal😊

Klematisen er jeg fornøyd med. Den har kommet seg fint i år. Knopper er det på den også😊

Men det som gror aller mest er gresset. Utenom der Dino tisser.  Der kommer det ingenting.

Mannen har begynt med noe av klippinga nå i dag . Jeg får hjelpe til i morgen.

Jeg kommer til å bli opptatt med matlaging utover dagen .Det blir grilling her. Vi venter besøk 😊

 

#klematis #tomatplanter #koriander #crispysalat

 

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg