Det var ikke mandag i går, det var tirsdag.

Sånn blir det da dagene går i surr. Jeg skrev om min mandag i går….men det var min tirsdag som var beskrevet. I dag vet jeg det er onsdag for jeg har hatt frisørtime i dag. Sveisen er nyfarget og fin etter 2 timers opphold der. 

Da jeg først hadde kommet meg ut døra i dag også, ringte jeg min datter for å høre om et av barnebarna skulle spille kamp i dag. Guttungen på 11 er veldig ivrig på fotball. Jentungen på 13 har helt nylig begynt med håndball. Begge skulle spille i dag, Men jeg rakk bare fotballkampen. Det var flaks, for det var årets siste kamp.

Her er de i gang. De har blitt skikkelig flinke, og det er spennende å se dem spille.

Jeg er glad jeg fikk med meg sesongens siste kamp. Og jeg er glad jeg dro med meg et pledd på vei ut døra da jeg dro dit. Det var grøssent å sitte/stå og se på nå langt ut i oktober. Kampen endte uavgjort, 4-4. Det var i grunnen greit syns jeg. Så var de like gode begge lag denne gangen.

I morgen skal jeg hjem en tur. Men jeg skal ned hit igjen i løpet av kvelden. Må kjøre min mor til kontroll hos øyelegen på fredag. Da er det like greit å være her fra morgenen av. Det blir ei travel uke dette her. Jeg kjenner det både her og der.

Nå er jeg klar for tv- kveld helt til jeg skal legge meg.

Kos deg med kvelden😚

3 kommentarer
    1. Det hender dagene går litt i surr her også, og det kan noen ganger lage litt kaos 🤭 Det var nok smart å ha med pledd når man skal sitte ute å se på kamp, kan fort bli veldig kald ellers.

    2. Det hender dagene går litt i surr her også, og det kan noen ganger lage litt kaos 🤭 Det var nok smart å ha med pledd når man skal sitte ute å se på kamp, kan fort bli veldig kald ellers.

      1. Ja det er fort gjort å surre med dagene😁
        Jeg hadde ikke klart å se ferdig kampen i går kveld hvis jeg ikke hadde tatt med pleddet. Jeg hadde alt for lite klær på meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg