Det var en bedre dag i går.

Jeg sliter med en depresjonsperiode. Men i går var ting litt lysere omtrent etter første kaffekopp. Jeg klarte å sitte ute og tenke ut ting jeg skulle fylle dagen med. Den ene idéen etter den andre dukket opp. Jeg hadde lyst til å begynne på det meste, så resultatet ble litt av ditt og litt av datt.

Jeg kom ikke skikkelig i gang med det jeg hadde mest lyst til. Nemlig å sy noe med symaskinen min. Men jeg fikk gjort mye annet.

Jeg var oppe på syrommet og så hva jeg hadde av stoffer, og jeg bladde i ei sybok for å prøve å finne ut hva jeg skulle sy.

Nå har jeg en viss plan i det minste.

Så får jeg se hvordan formen blir i dag. Jeg har trua på at det blir bra i dag også. Uansett hva jeg gjør eller ikke gjør i dag, så er jeg såpass fornøyd med gårsdagen at det holder for i dag også. Tross alt er det søndag i dag.

——————–

Da ble det en veldig lang pause i dette innlegget. Jeg fikk øyemigrene. Da er det umulig å se på akkurat det jeg prøver å fokusere på. Et felt i øyet dekkes av en lysende gul sikksakk-strek. Først bare en bitteliten sak, så blir den gradvis større og større. Etterhvert blir det flere lysene farger på den.

Etter noen minutter til borti en halv time blir den svakere og mindre, før den forsvinner helt igjen.  Under- og etter annfallet blir jeg helt sløv og rar. I dag varte det nesten 30 minutter.

Jeg orker ikke å skrive mer akkurat nå. Tar en rolig søndag.

Ønsker deg en fin dag😚

 

#øyemigrene #depresjon

 

6 kommentarer
    1. Ta godt vare på deg selv slik at du samler nok energi til deg selv ❤❤❤ Øyemigrene høres ikke noe godt ut. Kjenner ei til som sliter med det sammen, og hun sier det er grusomt!

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk😙
        Jeg blir visst helt slått ut etter et anfall. Heldigvis er det ikke så ofte det skjer. I dag tror jeg at formen er bedre😊
        Ha en fin dag😙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg