Det var det rareste..

Her kommer jeg hjem til meg selv og skal se på fargene som kommer på blomkarsene mine. 3 stk har jeg i ei krukke, og alle 3 kommer har kommet med blomster mens jeg har vært borte. I 3 forskjellige farger?? Jeg har jo sådd frø jeg høstet fra blomstene jeg hadde i fjor.

Og de så sånn ut.

Hvordan i all verden kan det da komme komme 3 forskjellige farger hvor bare den rødeste er lik den ene fra i fjor?

Se her.

Blomstene har fått litt juling av regnvær, så de er ikke helt på sitt flotteste på disse bildene. Men den blir nok riktig så fin den blandingen der når flere nye knopper springer ut de nærmeste dagene. 

 

 Kos deg med sommerdagen ♥ 

 

#blomkarse #blomkarsefrø

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg