DET STEIKER PÅ UTEPLASSEN

Jeg våknet med skikkelig skallebank i dag. Det kommer fra nakken kjennes det ut som . Har prøvd å vri og vrenge og tøye på den og det kråser som et steinbrudd der inne. Vil tro det er en god mix av stress før- og i helga, gal sovestilling og ved-sjauing i går.

Jeg har prøvd meg to ganger ute med kaffekoppen i dag, men det er rett og slett for varmt for meg der i dag. Trøtt som ei strømpe er jeg i dag også. Så det blir nok til at jeg holder meg inne til det kjølner litt utpå kvelden. Da står det gressklipping og vedstabling på dagens liste. Pluss-pluss-pluss….. men akkurat nå er det utearbeidet som det haster mest med.

Jeg tror jeg bare er nødt til å ta en hvil sammen med Dino.  Det er godt og avkjølende inne i stua. Øynene mine orker nesten ikke å være åpne.  Da er det like greit å ta en blund og starte dagen på nytt når jeg våkner til live igjen. Forhåpentligvis med mer giv og uten hodepina.

Det er ikke meninga å klage på sola og varmen altså, skulle bare ønske jeg lå på et svaberg ved vannet, med mulighet til en dukkert…og med hodet i skyggen.

Som her f.eks.

 

Nyt dagen i sola du som orker😚

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg