Det spirer.

Et par uker før jul la jeg ned noen frø fra den siste chilien jeg hadde igjen fra min egen plante. De ble lagt i potta til en paprikaplante jeg ville la overvintre inne på kjøkkenbenken.  Det er ikke allverden med lys og varme der på denne tida, men de kom likevel fort opp.

Litt tregere har det gått med dem etterpå, så jeg tror de skal få flytte inn i stua og vinduet der en av de nærmeste dagene.

For ca en uke siden sådde jeg noen frø med basilikum også. De fikk stå i stuevinduet med en gang, dekket med plast. Så der ble det fort liv.

Det er like spennende hver gang. Skal få sådd tomater snart også, så tenker jeg det får holde med det i år. 

Nå venter jeg besøk av ei venninne om ikke lenge. Vi skal kose oss med hestetipping utover ettermiddagen.

KOS DEG MED DAGEN DU OGSÅ ❤️

6 kommentarer
    1. Veldig gøy når det man har sådd begynner å titte opp av jorden. Jeg har ikke sådd noe enda, men det begynner å nærme seg tiden for det. Har noen løker i kjelleren, som jeg tenker at jeg skal prøve å få liv i. Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg