DET SILDRER OG DRYPPER

Her sitter jeg…ute under tak. Ser og hører på regnværet, og prøver å våkne. Koselige lyder, frisk luft og skarpe flotte farger😊

Det ble alt for seint i natt før jeg sovna. Derfor ble det alt for seint jeg sto opp i dag også. Mannen hadde allerede hatt besøk lenge, mens jeg lå inne her og snorka. Heldigvis hadde besøket nettopp reist da jeg kom ut passe trøtt i trynet. Det hjalp bittelitt med et par kaffekopper. Men nå ville mannen, som har vært våken siden Gud veit når, ta en høneblund. Og da skal jeg benytte sjansen til å lese litt til i boka til Deveny

Den er vanskelig å legge fra seg. En sterk historie fra hennes liv. Anbefaler dere å lese den, selv om jeg ikke er halvveis i boka enda.

Ha en fin mandag😊

#deveny #turreturhelvete #friskluft #farger

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg