Det nye huset i Thailand.

Det er ikke så lett å finne bilder uten mye folk på. Det er masse familie og venner de har der borte i Thailand, sønnen og svigerdatter’n min. Huset har i hvertfall vært fullt de to første kveldene siden de kom. Jeg har sett bilder hvor de sitter på gulvet langs et langt teppe som er dekket av boller med forskjellig mat. Jeg kan ikke dele de her på bloggen før jeg har spurt om lov. 

Men her er det ett av huset utvendig.

Jeg syns det er kjempefint. Og jeg vet er er flott inne der også.

I dag har yngstemann snakket med broren sin, og han sa at de nå har kjøpt spisestue og stoler. Og seng. Og muligens en sofa? Det ble jeg litt usikker på. Jeg skal be om flere bilder som jeg får lov å dele etterhvert.

Her er det voldsomt varmt i sola i dag, så jeg har sittet i skyggen på terassen med krimboka så lenge det var levelig der. Nå er den ferdig lest. 

Kos deg med sommerkvelden ♥ 

4 kommentarer
    1. Så spennende da, er det huset til sønnen og svigerdatter?
      Det har vært varmt her også i dag, men nå begynner det å bli levelig både inne i stua og ute på balkongen. Klager ikke for sommeren er endelig kommet og skal nytes. Ha en fortsatt fin kveld, klem 🤗

      1. Ja det er huset deres. Det er bygget nå i vinter 😊
        Det har vært varmt noen dager nå ja. Det tåler vi, det er deilig i skyggen 😊
        Ha en fin lørdagskveld 🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg