DET LYSNER AV DAG.

En liten titt ut av vinduet, og jeg spratt opp for å knipse bildet av den fine himmelen. Så fine farger a gitt.

Dette er alt for tidlig til å være meg , men jeg våknet mens mannen min holdt på å gjøre seg klar til jakt grytidlig i dag. Og jeg har ikke sovet skikkelig etter at han dro.

Jeg har vært oppe og tatt meg et par knekkebrød og bladd igjennom bloggen min for å finne middagstips til i dag. Tror jeg fant noe. Muligens blir det dette Her  . Så får jeg brukt litt rester igjen.  Det er lurt. Rester ble det i går også , men fortsatt er det grønnsaker og poteter igjen. Denne gangen blir det kanskje vossakorv ved siden av. Det kjøpte jeg på Sverigeturen.

Ha en fin dag.

#vossakorv #middag #restemiddag #finefarger #himmel

2 kommentarer
    1. Nydelig bilde og farger 😊 Sånt fint skue var det/er det ikke ut av mine vinduer. Grått og kaldt. Håper på litt mildere, for jeg skal på julemarked i ettermiddag. Ha en fortsatt fin dag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg