Det har blitt en del lesing.

Jeg har vært hjemme et par dager nå. Kom hjem til sol og deilig vær på tirsdag. Det var bare å nyte stillheten med kaffe og bok ute på terassen ei stund. 

Denne har jeg lånt på biblioteket. Den heter Stormvakt, skrevet av Kristina Ohlsson. Vissnok 1. bok i en krimserie. 

Jeg syns den er fin, så jeg skal skjekke i bibilotek-appen min om de har flere i serien inne. Da skal de i tilfelle få legge dem av for meg.

Jeg plundrer en del med småkvalme og magevondt nå om dagen. Og i går våknet jeg med et skikkelig mageknip som ikke ville gi seg helt. Matlysten er stort sett bortevekk, så jeg spiser nok alt for lite i forhold til det magen min er vant til. Det er nok derfor den protesterer. Da er det godt å ha ei god bok å grave hodet inn i.

I dag er magen mye bedre, så jeg har fått gjort noen husmorsysler. Nå har jeg tenkt til å ta en pause fra det og lese litt igjen. Etterpå er det rydding som står på planen. Jeg har tenkt til å sortere en del ting i sysakene jeg drar frem og tilbake til Hokksund. Prøve å få litt system på tingene. Det kan være lurt. 

Ha en fin dag du også😚

 

5 kommentarer
    1. Hun skriver godt hun Kristina Ohlson. Jeg har lest flere bøker av henne. Men ikke denne serien som du har begynt på her.
      Har ikke du heller matlyst?
      Rare greier, kanskje det er noe som går? Jeg har jo gått ned 8 kg pga manglende matlyst. Det blir jo dyrt, for jeg må jo kjøpe meg nye klær 😉 Så her må jeg drikke næringsdrikker for å få i meg sånn omtrent nok av det jeg trenger av næringsstoffer. Og så spiser jeg litt, fordi jeg må.
      Så bra at du har fått gjort litt husmorsysler. Det er ikke mye av sånt jeg orker selv. Men ungene mine er flinke og hjelper til.
      Ha en fin ettermiddag og kveld ♥ Klem

      1. Ja hun skriver bra. Jeg tror faktisk ikke jeg har lest noen av henes bøker tidligere, men det skal jeg nå😊
        Jeg vet du har gått ned mye pga dårlig matlyst. Har du ikke blitt bedre enda ?
        Det er nok ikke helt det samme som feiler oss. Hos deg er det ufrivillig. Mens jeg har fått tabletter av legen som SKAL gi vektredusering. Jeg håper magen roer seg og blir bedre etterhvert. Jeg håper å komme inn igjen i noen av klærme jeg har vokst fra smart😁
        Håper du blir i bedre form snart😚
        Ønsker deg ei god helg…klem❤

        1. Jeg leste 5 bøker på rappen av henne. Jeg ble helt hekta. Veldig gode bøker. Så det er absolutt å anbefale å lese mer ja 🙂
          Mye har blitt bedre, men ikke matlysten. Men heldigvis er det ikke sånn at kiloene renner av lenger. Holder meg nokså stabil på min nye vekt.
          Jeg krysser fingrene for at magen din roer seg, og at tablettene gjør det de skal. Alt er så mye lettere når vekta går ned. Masse lykke til ♥
          Klem og god helg ♥

    2. Takk for tips til en bok å lese 🥰 Deilig å sitte ute i sola å kose seg med en god bok. Usj, så kjedelig at magen din krangler, får håpe det retter seg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg