Det er vinterhvitt i Hokksund.

Jeg reiste ned i går ettermiddag. Det er like vinterhvitt her som hjemme. Bare ikke fullt så kaldt.  Det blir julestemning av det.

 

Jeg har pakket med meg både sysaker og strikketøy. Har et håp om at jeg kan få strikket ferdig den siste sokken til et av barnebarna, festet alle trådene, og levert dem på døra hos dem, før jeg skal hjem igjen.

 

 

Det er noen tilfeller av koronasmitte i klassen til den yngste nå, så inn døra der skal jeg ikke. Det spørs om de klarer å slippe unna denne gangen.

De må teste seg ofte, så plutselig en dag kommer nok beskjeden om at smitten har kommet i huset hos dem også.

Blusen min rakk jeg ikke å sy ferdig før jeg reiste. Vi fikk besøk av bonusdatter-og svigersønn. Det er ei stund siden de var hos oss sist. Den ble med nedover i går den også, så vi får se, noe får jeg nok gjort mens jeg er her.

Etterpå skal jeg en tur ned til sentrum. Jeg har hørt det har åpnet en ny stoffbutikk der. Den må inspiseres. Jeg må skjekke prisene på stoff, og hva de har av annet utstyr. Må spise litt først, så er jeg klar.

Ha en fin helg😚

9 kommentarer

Siste innlegg