DET ER VEL MENINGEN MAN SKAL SOVE SNART

Jeg ligger her og skriver på telefonen min. Et siste innlegg for i dag. Det forrige var et bilde til Frodits foto-utfordring.

I dag har jeg tulla rundt med både nisser, julestjerner og julestakene i vinduene.

Nå har det kommet oppi eskene sine alt sammen . ENDELIG ! Så nå ble det litt mørkt og trist her. Men det er bare med en gang.

Jeg får kanskje spandere på meg en ny blomst til stuebordet i morgen. En med litt vårlig farge på.

Denne her har jeg fortsatt.  Den skal få ha plassen sin på spisestuebordet så lenge jeg klarer å holde liv i den . Jeg kjøpte den ei lita stund før jul. Hadde ikke så lyst på julestjerne i år .

Azalea. Syns den er vanskelig holde liv i. Enda jeg hadde en mormor som var ekspert på disse blomstene.

Ja, også har jeg vært ute og ordna med litt ved i dag også. Holdt på å sovne på sofaen. Men tvang meg ut for å ordne med det før det ble mørkt. Skar opp litt kvist og kvast igjen. Det brenner det. Bare det får tørka litt. Mannen er fortsatt ikke form .Og ikke har han så veldig troa på ved-idéene mine heller.

Men jeg stusler nå med mitt jeg da. Og litt varme gir det. Ihvertfall da jeg haler og drar det med meg . Og skjærer det i biter etterpå. Trengte nesten ikke å fyre opp engang jeg da jeg var ferdig. Var helt gjennomsvett jo 😀

Det ble dagens trening.

Så nå får jeg vel prøve å sove da.

God natt.

#azalea #blomster #farger #vedkjerring #utogfinneved #vedfyring

4 kommentarer
    1. Ja, det fine med veden er at den vrmer flere ganger 🙂
      Godt å få litt gjort, og få en godfølelse, samme hva mannen sier 🙂

      Ønsker deg en fin dag i dag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg