DET ER SØNDAG

Det er noen dager siden siste innlegg. Her i huset har dagene stort sett gått med til maling og besøk. På torsdag var vi 6 stk til middag. Begge sønnene mine, ei svigerdatter, min mor, og oss selv.

Natt til torsdag sov jeg som en stein i 11 timer!! Våknet og ble helt forvirra da jeg fikk se hvor mye klokka var. Den var over ett….og jeg ventet middagsbesøket bare 3-4 timer senere. Heldigvis så det sånn passe presentabelt ut her. Så det var stort sett bare middagen som skulle ordnes.  Pluss en del tid til å prøve å våkne. Jeg rakk begge deler før de kom. Det ble svinesteik, med mange rundt bordet. Det syns jeg er koselig. 

Resten av kvelden lå jeg med vondt i magen. Heldigvis var det bra igjen dagen etter..på fredag.

Da brukte jeg mange timer med malepenslene fra tidlig kveld til langt på natt. Jeg begynte på et bilde. Du kan få en smugtitt her. Det er langt fra ferdig enda. Mye skal endres både på himmel og vann.

 

Nå har min venninne reist hjem etter å ha vært her på overnatting fra i går. Det ble noen timers skravling, før vi tok kvelden. “Skal vi danse” satte vi på innimellom skavlingen.  Jeg har lært meg hvordan jeg finner frem programmene som går på tv i løpet av uka. Og da kan jeg sette det på og se på det akkurat når jeg vil. Pluss at jeg kan spole over reklamen. VELDIG kjekt.

I dag skal penselen få hvile ei stund foreløpig. Jeg tenker jeg skal slappe av litt nå og lese i boka jeg holder på med . Bok nr 4 i en serie på 40 tror jeg det er.  Så jeg har maange bøker igjen. Jeg fikk forresten enda en bokserie her om dagen. Går ikke tom for lesestoff på ei stund.

Det er tross alt søndag i dag. Så den kan vies til lesing med god samvittighet.

Flott søndag til deg😚

 

8 kommentarer
    1. Du trengte sikkert søvn derfor;)
      Maten så deilig ut og det er alltid koselig med familiebesøk:)
      Veldig fint høstbildet du malte.
      Ja, bøker…jeg elsker de også:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg