Det er mye som blir for første gang i ny leilighet.

I dag får jeg besøk hjemme hos meg i leligheten.  Det blir også en ting som blir for første gang. Det er venninna mi som  kommer. Vi skal kose oss med kaffe, kake, og skravlings. Kaka er riktignok ikke hjemmebakt denne gangen, men det kommer etterhvert.

Hvis hun blir lenge nok til at vi blir sultne på annen mat disker jeg opp med middag. Jeg tror jeg har funnet ei gryte som kan brukes på ovnen min må.

Hun er nok her om en times tid, så det er på tide å hente inn noen vaskesaker jeg tok med fra huset i går kveld. Foreløpig har jeg ikke hatt støvsuger, moppestang med utstyr eller feiebrett og kost her. Og med all tråkkingen ut og inn med flyttelass er det på tide med en gulvvask.

Det eneste jeg orket å ta med inn da jeg kom hjem i går kveld var bagen min, resten ligger igjen i bilen. Det ble et par esker med i går også. Jeg føler det er et evighetsprosjekt denne flyttingen her. Nå står det esker og søppelsekker med diverse i alle rom. Soverommet er stappfullt.  Stue og kjøkken er  ikke så aller værst.

I dag blir det prioritert vask og besøk. Jeg tenker det holder for i dag.

 

 

KOS DEG MED SØNDAGEN  ♥ 

 

12 kommentarer

Siste innlegg