DET ER LITT VARMT

I dag har jeg fått en del sol på kroppen.  Det føles godt.  Jeg fant en shorts i skapet, og sammen med en bh har det vært dagens antrekk i hele dag. Akkurat det kommer det ikke bilde av…hehe.

Mannen har tatt seg av handling og andre ærender i dag.  Ikke skjønner jeg hvordan han orker å farte rundt i en glovarm bil i denne varmen. Han er sikkert helt ødelagt når han kommer hjem.

 

Antageligvis blir det grilling her enten lørdag eller søndag. Yngstesønnen lurte på det her en dag. Vi må jo ha en feiring av bursdagen hans som var den 8. Juni.

Mannen har fått bytta ut et par gassflasker i dag, så nå har vi gass nok til masse grilling fremover. Det gleder jeg meg til. Det blir nok ikke mange middager som blir laget inne fra nå av og ut sommeren.

Været har jeg ikke skjekket så nøye hvordan blir i helga. Men jeg håper det ikke blir fullt så varmt som de siste dagene. I dag blir det ikke middag, det er rett og slett for varmt.  Og klokka går ser jeg. Vi får nok ta noe så enkelt som brødskiver eller ostesmørbrød da det blir kjøligere i kveld. Det er ikke mye man orker å holde på med nå.

Jeg stekte et par surdeigsbrød i går. Så dét skal i hvertfall jeg ha. 

Med brunost…nam.  Jeg bruker ikke disse her til varme ostesmørbrød altså. Det får i tilfelle bli av et annet brød.

Det ene spiste vi opp i løpet av dagen i går. I dag har jeg ikke orka å tenke på mat.  Jeg fikk i meg et par skiver ved middagstider fordi jeg måtte, det frister ikke med annet enn vann med isbiter egentlig i denne varmen. Kanskje en is eller vannmelon da.  Det skulle jeg klart. Får se om jeg er orker en butikktur i morgen og kjøpe det. 

Ha en fortsatt fin sommerkveld😗

4 kommentarer
    1. Herlig når man kan kaste klærne og nyte solen. Men ja, det er varmt, og godt å få i seg masse leskende.
      Du er så flink med de brødene. Hadde du bodd nærmere skulle jeg lagt inn bestilling 🙂
      Her blir det også bursdagsfeiring i helgen. Så jeg må finne på noe lurt å bake, som ikke krever alt for mye energi. Det er jo meldt regn da, så trenger ikke å ha alt for dårlig samvittighet for å være litt innendørs 🙂
      Nyt dagene og grilling…herlig ♥

      1. Takk.. begynner å få litt dreisen på brødene😊
        I dag er det en del skyer her hos meg. Det et egentlig deilig. Jeg må holde på en del inne i dag. Skal ikke bake jeg. Det får holde med grillmat i morgen😃 Nyt dagene og bursdagen du også❤

    2. Fantastisk baker du….brød ser kjempegode ut…Nei, må ta det litt piano nå….Slappe av og kose seg 🙂 ikke stå ved grytene i timesvis 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg