Det er ingen sak å gå tur her.

Jeg måtte på butikken før stengetid. Og da jeg først måtte ut døra i kveld, tenkte jeg å ta en liten rusletur samtidig. I sentrum er det ingen sak å gå selv om mørket har kommet. Her er det både gatelys, biler og noen mennesker å se.

Jeg gikk fra senteret der jeg handlet og bare valgte en retning på måfå. Hadde ikke tenkt til å gå langt uansett. Det er ei stund siden jeg har vært ute og gått. Så det er best å starte i det små igjen.

Det var godt å få litt frisk luft, før jeg rigget meg til med en ribbebit fra varmedisken og potetsalat som jeg hadde i kjøleskapet. Det var ikke det jeg hadde tenkt til å ha til middag i dag. Men da man er ute og handler så sent, er alt i varmedisken satt ned til halv pris. Ribbebiten så alt for fristende ut, og siden jeg hadde ferdig potetsalat hjemme ble det en veldig enkel middag i kveld.

Det så litt stusselig ut på tallerkenen. Men jeg  ble stapp mett. Nå er det tid for tv.

Ha en fortsatt fin lørdagskveld ♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg