DET ER FORTSATT SNØ OG IS HOS MEG / STRAVA.

Kan vel ikke vente annet enn snø og is her i distriktet ennå. Det er bare Februar, og fortsatt vinter. Vi har hatt mildvær noen dager, så enkelte steder har noe av isen etterhvert smeltet bort.

 

Andre steder ligger den tykk som fy og er skummel å begi seg ut på.

 

I dag har jeg gått en tur på over 4 km. I går fikk jeg nemlig beskjed fra flere hold om at det var bare holke ute, og at det var tryggest å ikke legge ut på tur. Så jeg ventet til i dag, og måtte gå en ekstra lang tur for å ta igjen de tapte km fra i går.

Jeg ligger godt an til å klare challengen på 50 km denne månedene også. Challengen foregår på appen Strava (gratis app) som jeg har på telefonen min.

Nå har medblogger zoeticworld  også lastet ned appen og slengt seg med på challengen.  Da blir det ekstra gøy å gå, for nå kan vi følge hverandres turer der inne på appen. Det gir enda mer motivasjon til å nå målet mitt denne gangen også. Håper det samme gjelder henne.

Bloggen hennes anbefales å lese. Det er ei dame som har nok å stri med, men som står i det gang på gang. 

 

Her er min tur i dag. 

 

Og så langt har jeg kommet i challengen. 21 km igjen på 10 dager. Det bør jeg klare. 

 

Nå blir det litt strikking på meg ei stund.

 

HA EN FORTSATT FIN DAG ❤

 

14 kommentarer
    1. Oj sann! Der var det is- og holkeføre ja! Best å sette stødig ned.

      Hos oss har vi hatt vårstemning, og det har vært nesten bart på fortauene og veiene. Da jeg gikk tur gikk jeg i joggesko. Nå har snøen kommet tilbake. Vinteren er ikke over enda selv om vi hadde en forsmak av vår.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Så flott at hun også har slengt seg med.🤩👍🏻
      Fint å kunne motivere hverandre.👏🏻👏🏻👏🏻
      Ha en fin strikkekveld!🧶

    3. Her oppe hos meg på de stormfulle høyder er isen borte fra de fleste fortauer, men andre steder må man ha brodder for å komme fram. Jeg har lastet ned app’n jeg også, men ikke tatt den i bruk enda. Fortsetter det å tine ute, så blir det nok noen turer på meg også utover 😉 Jeg strikket feil på genseren min i går, og det er første pri i dag å rette opp. Ha en nydelig søndag, klem 🤗

      1. Så gøy at du har lastet ned appen 👍😀 Håper du kommer til å bruke den etterhvert. Det er gøy å følge hverandre inne på den..det gir masse motivasjon.
        Skjønner du du velger å sette strikking som 1.pri.når du har gjort en feil. Det er lurest å rette det opp så fort som mulig.
        Fin tirsdag til deg 🥰

    4. Er ekstremt på etterskudd med lesinga hos deg.. beklager det 🙈 Men takk så mye for linkinga ❤️ og yeppz, det gir inspirasjon å vite at vi er to på challengen. Lykke til til oss 🤞🥰

      1. Det er ikke alltid jeg henger med og er helt oppdatert overalt jeg heller. Ikke er det hver gang jeg kommenterer på innleggene jeg leser heller. Det blir mye å holde styr på hvis man skal henge med overalt 🙂
        Lykke til til oss på challengen ja 👏👏🥰
        Går det ikke denne måneden kan vi melde oss på igjen i Mars 😁👍
        Fin dag til deg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg