Det er billig strøm noen timer.

Jeg er inne på min Tibberapp daglig for å se hvordan strømprisen er. I dag er den på rundt 10 øre frem til 19.00 i kveld.

 

Det betyr at det gjelder å benytte sjansen til å bruke litt strøm i dag. Så nå er det satt en stor brød/rundstykkedeig i mr. Kennwood.

Jeg kjøpte en  pose med ferdig frøblanding sist jeg var i butikken, og den har jeg prøvd en del av i deigen i dag. Jeg er spent hvordan det vil smake. Er veldig glad i frø og korn jeg, så jeg regner med at det blir godt.

Støvsugeren skal også få kjørt seg ei runde i dag. Skal prøve å få tatt hele 1. etg før 19.00. Får ta litt og litt av gangen , så går det nok bra. Klær vasket jeg i går. Da var strømmen også veldig billig noen timer på dagen. 

Bruk strøm og kos deg med fredagen❤

2 kommentarer
    1. Ja, leste i avisen at strømmen endelig er blitt litt billigere nå i sør. Det var på tide. Kanskje det er regnet og litt snøsmelting i fjellene som har gjort det? Håper prisen holder seg litt lavere nå fremover hos dere.🤗

      1. Kam nok hende det har med litt nedbør og snøsmelting å gjøre ja.
        Ser nå at det er rasende billig i morgen også. Frem til langt ut på ettermiddagen. Håper disse skyhøye prisene kan holde seg vekk fremover ja 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg