DET DURER I HODET OG KROPPEN

Nå tror jeg at jeg skal si meg fornøyd med dagen. Hodet durer, det piper i ørene og kroppen er som gelé.

Jeg har sovet litt stykkevis og delt  i natt . Og var seint oppe på formiddagen i dag.

Etter en kaffekopp med mannen hadde jeg mest lyst til å gå og legge meg igjen. Men jeg dro på meg tights, t-shirt og tøfler og fant ut at dusjen fikk jeg ta senere. Den er ennå ikke tatt, så nå kan det være det samme . ( tror jeg )

Jeg fant kost og feiebrett i stedet, og satte i gang med å fjerne det verste av småbiter som blir liggende overalt etter det Dino tygger på. Og det verste av fliser og aske borte ved vedovnen. 

Da var det klart til støvsuging.  Klarte å ta hele 1.etg mens mannen var ute å fikk løs bilen som satt fast i gården. 

Rydda kjøkkenet igjen, som vanlig, etter gårdsdagens kokkelering.

Vaska og hengt opp klær . Og nå til slutt har jeg bakt et brett med boller. 

De har vi kosa oss med alt. Kjempegodt med smør og brunost på 🙂

Men nå er det vist nok for i dag. 

Heldigvis har jeg fri i morgen også. Da kan det hende vaskebøtta kommer frem en rask tur.

Tur ute ble det ingenting av i dag, men det er jo muligheter for det også i morgen.  Kan jo alltids ha en plan om det da 🙂 

Og boka mi ??? …. jeg får se om jeg orker noe etter en hvil på sofaen, og The Voice er ferdig på tv 🙂

Ha en fin fredagskveld. 

 

#boller #fredag #thevoice #fornøyd #ørihodet

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg