DET BLOMSTRER INNE

Inne skjer det ting. Det kommer nye skudd på plantene, og en blomstrer som bare det.

Se her. Jeg oppdaget skuddene i går 😊

 

Og denne har kommet med en ny blomst.

Det er moro å følge med når det endelig skjer noe.

Men ute derimot, der er jeg ikke fornøyd med det som skjer. Der laver det ned igjen.

Det er Søndag i dag og jeg har fri. Jeg har ikke helt bestemt for hva jeg skal bruke dagen til ennå, men det kan se ut som noe av den må gå til snømåking.

Også tror jeg at jeg skal så tomater og paprika . Det har jeg ikke fått gjort enda .

Da blir det enda mer som spirer og gror her inne. Som jeg kan følge med på hver dag.

Og er jeg heldig, så blir det vår her en gang i tida. Og jeg kan sette det ut i friluft.

#planter #blomster #snø #vinter

14 kommentarer

Siste innlegg