DET BLIR JUL UANSETT

Her har det tydeligvis vært behov for maaange timers søvn igjen. Men nå er jeg våken nok til en liten oppdatering 😊 Har vært våken er par timer altså. Kaffe, medisiner og litt småpussel er unnagjort.  Dino har masa fra seg og endelig lagt seg igjen. Nå ble det fredelig her.

Jeg fikk frem lysene til alle vinduene i går. Nå lyser det så fint at😊

 

Julegardiner til alle vinduene i dette huset har jeg ikke, så det får bli med disse som henger oppe fra før. Mulig jeg har til den andre stua. Jeg husker neimen ikke om jeg hadde røde gardiner der i fjor.

Denne t-lys advent”staken” kjøpte jeg i utlandet en gang. Jeg tror det var i Praha.  Den har jeg brukt siden. Litt spesiell, men koselig.

Og her har jeg begynt på enda et julegaveprosjekt ser dere. Tenkte å lage mest mulig selv i år.  Det er tanken som teller…tenker jeg. Og det tror jeg de fleste av oss voksne er enige i. Til barnebarna skal jeg ut på shopping og finne noe annet.  For dem teller nok gavene mest ennå. Sånn er det bare😊

I dag skal jeg finne vaskebøtta og få godlukt i huset. Men nå som Dino ligger rolig skal jeg sitte her og strikke noen runder i fred og ro.

Mannen er ikke hjemme for øyeblikket og jeg er tydeligvis ikke sjefen til Dino. Han fotfølger meg og skal hjelpe til med alt jeg gjør.  Derfor tar alt dobbel så lang tid når vi er alene hjemme. 

Men jul blir det uansett😊😊 Med hjemmelagede gaver og uten stress. Ha en fin mandag😚

3 kommentarer
    1. Så koselig med snø ute og lys inne..🌟 Hjemmelagde gaver er jo kjempefint..og mest personlig.. Skal bare ha en liten ting til gutta ved siden av penger…så ikke mye mas og julegave-styr her…Kos deg med desember 💫

    2. Herlig 🙂 Så fint med snø og lys i vinduer og hjemmelagde ting. Dette blir topp 🙂 her strikkes det også til jul! klemmer til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg