Det blir hyttetur på meg.

Etter en god hviledag heeelt for meg selv i går føler jeg at jeg skal klare hytteturen jeg har gledet meg til. Akkurat nå har jeg styra litt med forberedelsene til turen og må ha en liten pust i horisontal stilling.  Ikke værst at jeg får til et innlegg mens jeg ligger her syns jeg. Det er et godt tegn bare det.

Jeg er nok blant de siste som kommer, men det får ikke hjelpe. Jeg skal klare å komme til siste frist er satt. Har bare igjen litt småtterier jeg må fikse før jeg slenger det jeg trenger i bagen og er klar for jentetur.

Hvile ut kan jeg gjøre fra jeg kommer hjem i morgen. I mange dager hvis det trengs. Jeg skal passe på å ikke ha så mange avtaler i løpet av hver uke ei stund fremover. Det går tydeligvis ikke helt bra enda.

ØNSKER DEG EN FORTSATT FIN HELG ❤️

10 kommentarer

Siste innlegg