Det blir hviledag i dag også.

Jeg trenger visst timeout i dag også. Seint i går kveld måtte jeg bare bestemme for at jeg ikke skulle bli med på jobben jeg kunne blitt med på i dag. Ellers hadde jeg ikke klart å få sove i natt. Så jeg lot være å stille klokka før jeg la meg. Da fikk jeg noen timers søvn uten å uroe hodet noe mer med den saken.

Formen er ikke så veldig mye bedre i dag enn i går, så jeg er veldig glad jeg ikke gjorde noe forsøk på å stå opp og komme meg ut døra. Det er på tide å innse mine begrensninger.

Jeg har pratet en og en halv time med min venninne i telefonen tidligere i dag. Nå skal hodet få hvile med ei lydbok. Da kan jeg lukke øynene også. Det blir godt.

Men først må jeg vise deg hvor fine bĺomster det kommer på blomkarsen min. Det kommer både røde og gule. 

Det er første gang jeg har sådd blomkarse, og disse er jeg så fornøyd med at de kommer til å bli et fast innslag i potter og bed hvert år fremover.  Jeg skal se om jeg klarer å høste frø fra disse som blomstrer nå. 

  I morgen skal jeg få siste dose med vaksine. Og da det er gjort skal jeg rett ned til Hokksund i bursdagsfeiring hos min mor. Så nå får jeg legge meg på lading. Lukke øynene og kun konsentrere meg om lydbok.

Ønsker deg en fin dag😙

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg