Det ble tur i mørket i dag.

Timene gikk fra meg i dag, så det ble ikke tur på meg før i kveld. Jeg bor nærmere sivilisasjonen nå. Så det er ikke noe problem å gå tur etter mørkets frembrudd her. Likevel tok jeg bilen bort til butikken og gikk derifra. Der er det flere hus langs veien enn akkurat utenfor hos meg.

Jeg gikk samme vei som i går, men i stedet for å snu etter et stykke fortsatte jeg inn ei bakgate oppe i lia og fulgte den i retning butikken igjen. Jeg så den veien i går men var usikker på om den bare gikk inn til noen hus der oppe.

Det er det som er så kjekt når jeg bruker Stravaen på tur. Da ser jeg på kartet etterpå nøyaktig hvor jeg har gått, og kan se hvor veien går videre hvis jeg hadde fortsatt uten og snu. Derfor bestemte jeg meg for å fortsette inn i den bakgata i dag, som jeg så på kartet etter turen i går at ville ende opp ved butikken igjen.

 

Det ble faktisk enda litt kortere strekning og ta den veien. Så jeg gikk et stykke bortover i motsatt retning da jeg kom ned til hovedveien igjen. Jeg måtte ha en bittelitt lenger tur i dag enn i går syns jeg. 

Det var like godt å bevege seg ute ei stund i dag også. Og håndleddet jeg brant tidligere i dag er mye mye bedre. 

 

GOD NATT OG SOV GODT ♥ 

3 kommentarer
    1. Du går foran som et godt eksempel og kommer deg ut på tur 🥰 Jeg må ta meg i nakken kjenner jeg, og begynne med minst en tur om dagen for å få rørt meg litt mer. Ønsker deg en fortsatt fin onsdag, klem 🤗

      1. Takk..så bra at du syns det 😊 Jeg har måttet ta meg selv i nakken mer enn én gang jeg også. Bare jeg kommer meg over dørstokken er alt plutselig bare fint.
        Håper du kommer deg ut en liten tur du også 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg