DET BLE SOM JEG TENKTE

Det ble sofa, bok og søvn om hverandre fra i ettermiddag. Nå var jeg så fysen da jeg våknet for ei stund siden, og det eneste jeg orket å finne frem var en pose med tortilla chips og et glass vann . Det fikk duge. Kokken i meg er ikke riktig i slaget om dagen.  Håper han dukker opp igjen en av de nærmeste dagene. 

Jeg fikk reist på butikken før jeg fant pleddet og horisontalen på sofaen. Strikket noen få runder på sokk nr 2. Så er jeg i hvert fall i gang. Og det minker på restegarnet. Jeg skal helt sikkert klare å finne mer sokkegarn oppe på hobbyrommet mitt. Så får jeg et par selv også… Og enda et til min kjære mann😍

Ps… Jeg klarte å vanne plantene mine ute i dag også 😊

 

#restestrikk #restegarn #ullsokker #fargerikt

 

6 kommentarer
    1. Herlige farger, rett og slett. Knallfint garn og det blir herlige sokker det. Må lissom være i form når man skal lage mat. Sånn er det her å.

    2. Jeg elsker sånt flerfarget garn, for man vet aldri helt hvordan mønsteret blir 🥰 Skulle ha strikket på pleddet mitt, men armene og nakken har ikke lyst akkurat nå 😳

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg