DET BLE SENT…SKULLE ELLER SKULLE IKKE

Regnskyll, lyn og torden en liten stund av kvelden. Jeg hadde ennå ikke gått turen min. Begynte å lure på om traskinga før på dagen måtte telles som gåing. Jeg hadde jo vært i bevegelse, men ikke gått for å gå. 

Klokka ble 23, jeg syns det var seint, men jeg skulle ikke legge meg på ei stund enda. ( hadde et prosjekt til som måtte gjøres)

En grevling holder antageligvis til rett oppi lia her. Mannen hadde sett den en kveld, med sikte rett mot uteplassen vår. Kanskje den holder til under den på natta….fysj!! Da var det nok et grevlinghi jeg så da jeg gikk oppi lia sist. Det var sparket masse jord rundt og det så ut som det var gravd et hull på den ene kanten. Vet ikke om jeg vil undersøke det noe nærmere.

Vel… vi satt nå ute på plassen vår fortsatt begge 2 , pluss Dino. Tenke , tenke…NEi, jeg kunne ikke ødelegge  dag 3 uten å gå. Tross alt hadde jeg truet meg ut kvelden før også.

På med joggesko. Jeg bestemte meg for å sette på måling på telefonen og gå raskt rundt og rundt på gården. Det må jo telles. Gikk litt for fort ut, med oppoverbakke og hadde glemt medisinen igjen. Pusta nesten bare på kvart maskin, men i nedoverbakke fikk jeg nesten igjen pusten.  Jeg holdt et bra tempo og gikk rundt og rundt, att og fram og opp og ned. Da jeg satte meg hadde jeg gått i 11 min i god fart…så det ble turen i går. 

 

En bitteliten stopp for å se på epletrærne. Det har vært masse blomster på de i år. I fjor var det  veldig dårlig med epler.

 

Det ble en lang dag i går, men jeg er oppe igjen i dag😃

Det er sol og skyer om hverandre her nå og deilig temperatur. 

Ønsker deg en fin onsdag😃 

 

10 kommentarer
    1. Flink du da, som faktisk tar deg i nakken og kommer deg ut for å gå. Og gården ser flott ut også, tror jeg hadde likt meg der, og fint å ha eiendom å gå på 🙂
      Grevling tror jeg aldri jeg har sett, men hørte nettopp om noen som hadde sett et par stykker, så de finnes nok.
      Det ser jo ut til at du får epler. Her hos meg er epletreet fullt, og sånn har det vært hvert år siden jeg flyttet inn her i 2009. Utrolig flott tre, som produserer i overflod, mer enn jeg klarer å bruke og konservere. Veldig kjekt med epler, så håper du får mange i år 🙂
      Kos deg med sommeronsdagen ♥

      1. Takk 😊. Ja , nå er det jo ikke snakk om mer enn 3 dager foreløpig. Men det er en god start😃
        Epler er godt til så mangt, så jeg håper jeg er heldig i år jeg også og får en del 😊
        Grevling har jeg sett mange ganger. Heldigvis har jeg kjørt bil alle gangene. De ligger ofte ihjelkjørt langs veiene også her i distriktet.

      1. Takk😊 Jeg har et mål om både bedre form og en del færre kilo. Har lagt på meg mye de siste 2-3 årene.
        Gården bare leier vi. Det er herlig her. Spesielt om sommeren😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg