DET BLE SENT I GÅR, SOV ALT FOR LENGE I DAG

Jaja….Det blir en kort dag i dag. Vi ble sittende å se på TV til ut i de små timer her nede hos min mor. Middag spiste vi ikke før etter kl 22 i går kveld.

Det ble laks som jeg tok opp fra fryseren. Poteter var det her, og det samme med agurk og smør. Enkelt, men godt.

I dag ble det servert kokte egg.  Det medbrakte brødet mitt begynner å bli tørt, men med smør, egg, rester av laks og agurkskuver på, fikk jeg i meg et par skiver. Jeg får i det minste tygget maten godt med det brødet.

Jeg har sittet ute i vindværet med kaffekoppen min og sett på hønene som går løse i hagen. 

Koselig. 

Jeg har tenkt til å komme meg ut på en rusletur i løpet av dagen. Få nye kart på strava-appen min.

Sola skinner, men det blåser kaldt. 

Ha en fortsatt fin dag😚 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg