DET BLE NOEN TIMER I DAG OGSÅ

Hei, hei… Jeg må jo nesten fortelle at jeg har vært våken noen timer i dag også😁 . Humøret er ikke helt på bånn. Den minste ting får man være fornøyd med.

Sola var fremme i dag da jeg våknet . Så mannen, Dino og jeg prøvde oss noen minutter ute. Mannen og jeg med en kaffekopp hver, mens Dino syns det var deilig nok med bare sol. Sola er ikke så lenge fremme på uteplassen vår enda. Den er akkurat for lav til å rekke over taket på stabburet. Men godt var det med noen minutter frisk luft i solveggen.

I dag har jeg tilogmed kommet meg ut av morgenkåpa. Jeg har tatt en lang og god dusj. Det var godt, men huff så sliten jeg blir.

Jeg har inspisert plantene mine. De kommer seg😊 Det er moro å følge med på hver lille spire som spretter ut nå.

 

Jeg har strikket noen få runder. Nå har jeg bare halsen igjen på genseren 😊 Hadde en plan om å få den helt ferdig i dag . Vi får se.

Jeg har laget middag, og spist. Nå må jeg ligge å slappe av ei stund.

Om en times tid er det Master Chef på TV igjen. Det må jeg ihvertfall se på.  Og da nærmer det seg allerede kveld igjen. Det er helt greit. Jeg har ikke sovet bort hele denne dagen😃

Ønsker alle fin fin kveld😚

 

6 kommentarer
    1. Deilig med litt sol i ansiktet og en kaffekopp ute 🙂 Sol er bra for det meste…Jeg blir i hvertfall gladere med sollyset. Koselig at det spirer og gror hos deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg