DET BLE NESTEN SØNDAG PÅ MANDAG

Siden søndagen ikke ble helt som jeg har bestemt at søndagene skal være fremover, tok jeg en halv søndag nå på mandag. 

Jeg har stort sett ligget og lest og nesten sovnet flere ganger, etter at brødbaksten var ferdig. UTEN DÅRLIG SAMVITTIHET….det er hele poenget med søndagene mine nå.

 

Nå i kveld var mannen fysen, så jeg blandet en full blender med smoothie til oss. Det var godt.  Denne gangen hadde jeg mango, ananas og noen jordbær i. Alt sammen rett fra fryseren. Blandet med vann og litt sukker ble det en iskald og god tørstedrikk. Trenger egentlig ikke å ha i sukker, men mannen bare MÅ ha oppi noe søtt.

 

Jeg som trodde jeg skulle orke å sette meg ved symaskinen i dag. Men den gang ei.  Her er det bare hodepine og trøtt i trynet som gjelder.

Ny dag og nye mulugheter kommer i morgen.

Ha en god natt😙

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg