Det ble kokkelering også i går.

Jeg ble så fornøyd etter de 500 meterne jeg var ute og gikk i går at jeg tok sjansen på å lage en rask middag til meg selv senere på kvelden. Det var ingen andre enn meg som var fysen på noe her i går kveld, og det går raskt å lage mat til bare en person. Det ble første runde med matlaging etter operasjonen. Det drar seg til.

Jeg kokte makaroni, laget ostesaus, og kuttet noen røkte kjøttbiter i terninger før jeg blandet at i samme kjele sammen med en hakket sjarlottlauk.

Jeg kan si så mye at det tok mer på enn jeg trodde. Kjelen sto i et av underskapene, altså måtte jeg bøye meg for å få tak i den. Mel og krydder sto såpass høyt at jeg fikk plunder med å rekke opp uten å få for mye strekk på magen. Og det å stå oppreist og røre i sausen kjente jeg også etter ei stund.

Jeg tror jeg skal klare meg med loff og knekkebrød noen dager til jeg. Det går fint. Jeg ble egentlig ubehagelig mett av denne middagen. Selv om jeg ikke spiste så veldig mye av den.

I dag har gutta skiftet dekk på bilen min, og jeg har pakket sammen all pargasen jeg har hatt med meg hit. Jeg har tenkt til å komme meg hjem til mitt eget hi i kveld.  Først må jeg bare finne ut om jeg klarer å komme ut og inn av bilen på egenhånd.  Hvis ikke blir jeg nødt til å vente til gutta kan kjøre meg og bilen hjem. Jeg skal gå ut og teste snart.

HA EN FIN TIRSDAGSKVELD♥ 

4 kommentarer
    1. Håper du er kommet hjem til deg selv og at det går fint.🤗
      Nå må du bare være forsiktig.😨

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg