Det ble ingenting ut av gårsdagen

Etter å ha rydda og vaska på kjøkkenet i går var tydeligvis dagen over for meg. Ble stort sett liggende etter det. Svimmel og uggen i hodet.

Utpå kvelden en gang fikk jeg kreka meg opp og laget en veldig enkel middag. Og da fikk jeg brukt opp siste rest av fersk sopp for i år..nå blir det bare fryst eller tørka sopp  frem til ny sesong.

Jeg hadde igjen halvparten av denne tallerkenen.

Det ble stekt sammen med sjampinjong fra butikken, løk, hvitløk, paprika og en boks med bogskinke i biter. Kokte ris til. Enkelt og greit. Og da vi fikk på denne sausen, som er blitt vår yndling. Ble det ekstra godt😁

Dette bilde er fra varmere dager som du ser. Det har blitt noen flasker med den sausen her siden da😊

Etter maten var det bare å legge seg igjen. Men da satte jeg på pc’n og drømte meg helt bort med masse sy-videoer. Høretelefoner……æh…er det det det heter? Plutselig så det ordet veldig rart ut?! Uansett. Jeg hadde lyd på øra, og var i min egen verden i alt for mange timer utover natta. Så i dag kan jeg skylde meg sjøl for at jeg er trøtt😐 Skal ikke legge noen “MÅ-planer” i dag. Men jeg har jo  ihvertfall én “HA LYST-plan” Og den tror jeg faktisk jeg skal begynne på bare jeg får spist😁

Ha en fin dag😙

7 kommentarer
    1. Slik chilisaus kan være veldig godt. Hørtes deilig ut med syvideoer og musikk på øret. Jeg kommer meg ikke inn på bloggen idag. Såg på bloggen til Annebe at du også hadde opplevd slik melding- hvordan klarte du å logge inn? Jeg får fremdeles feilmelding opp, jeg hørte med support men de trodde det skulle være i orden nå.

      1. Jeg får opp feilmelding enda jeg også. Men jeg kommer inn på loggen på telefonen min. Jeg er ikke så flink til å slette sider jeg har vært inne på. Og da blar jeg meg bakover til jeg finner en side fra bloggen min som står åpen 😊 Der var jeg inne med en gang.

    2. ennå finnes det sopp i skogen,men tror ikke jeg skal plukke mer i år,vi får se om jeg greier å holde det :=) er jo godt da og mat må en ha.Kjenner meg igjen her,blir jeg hekta på noe glemmer jeg klokka og plutselig er det over midnatt :=)

    3. Den chilisausen er skikkelig god 😀
      God morgen forresten 😉 Håper du fikk gjort masse koselig i går, tross haltende form.
      Krysser fingra for at du føler deg mye bedre i dag, og får gjort enda mer LYST-ting <3 😀
      Happy fredag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg