Det ble familiemiddag ute i går.

Slapper av og tar livet med ro i dag. I går ble det brått bestemt at flere av oss skulle spise ute. Eldstemann ringte å spurte om jeg ville bli med ut på middag, sammen med han og kona som hadde bursdag på lørdag. Ei venninne av henne og hennes mann skulle også bli med. Det kunne jeg jo ikke si nei til.

Det endte med at yngstemann og min mor ble med også. Så plutselig var vi 7 stk som dro til Vikersund. De ville spise på Stallen matbar der oppe.

Det har vi gjort en gang tidligere og da var vi veldig fornøyde med maten. Men denne gangen ble nok det siste besøket vi tok dit. For det første var det iskaldt å sitte der, så ingen kunne ta av seg yttertøyet, og for det andre ventet vi langt over en time på maten.

Ingen andre satt der for å spise heller. Men veldig mange kom for å hente med seg take away. Det er nok et veldig populært sted for den slags.

Maten var grei nok, men vi var så kalde og sultne da den endelig ble servert at alle var helt enige om aldri å dra dit igjen. Det ble altså en helt annen opplevelse enn forrige gang. Det var litt synd. Men en hyggelig familiestund fikk vi uansett. 

Jeg valgte clilibiff i går. Flere av de andre spiste and. Jeg pleier også å velge and. Fikk bare lyst til å prøve noe annet denne gangen,  og nå var det veldig lenge siden jeg hadde spist biff av noe slag.

Det var hyggelig å hilse på en av venninnene til min svigerdatter. Hun har fått mange venninner her etterhvert.

Etter middagen ble jeg med ned til min mor. Der ble vi to sittende å se på tv resten av kvelden. Var ikke hjemme før i 23-tida jeg. Så i dag blir det sport og litt annet på tv, strikking, og klesvask.

HA EN FORTSATT FIN DAG ❤️

 

6 kommentarer
      1. Takk. Ja det var synd det ble sånn da vi først var samlet såpass mange til en middag ute. Neste gang prøver vi et annet sted.
        Fin kveld til deg også 🫶

    1. Kjedelig at det skulle være så kaldt. Da får man ikke den gode matopplevelsen. Likevel var det nok koselig å samle familien 🥰 Ønsker deg en fortsatt fin kveld, klem 🤗

      1. Nei det ble ikke den hyggeligste matopplevelser. Men det var koselig at vi plutselig ble så mange som tok turen ut sammen 😊
        Kos deg med kvelden. Klem 🫠

    2. Det hørtes kjempekoselig ut med middagstreffet, men så klart et skår i gleden med dårlig restaurantopplevelse. Det var nok en grunn til at det ikke var andre gjester der kanskje. Det er dyrt nok å spise ute, så man forventer litt mer komfort i form av varme, hyggelige lokaler og ikke minst god service.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg