DET BLE EN LANG DAG

Nå hadde jeg sovnet, men våknet igjen av at jeg hoster opp kveldsmaten. Det blir mye syre i magesekken. Og jeg har glemt å bestille nye tabletter. Det må jeg huske å gjøre i morgen .

Vi rakk å spise middag før vi reiste nedover for å feire barnebarnet sitt 11 årsdag.

Deilig ørretfilet. 

Kjempegodt😊

Tenkte å prøve en dubb en halvtimes tid etter middagen. Men det ble vist mer avslapningsøveler for min del. Med lukkede øyne prøvde jeg å få en og en muskel i kroppen til å slappe helt av.  Det tar litt tid og det hender jeg sovner etterhvert . Men det rakk jeg ikke denne gangen. Så jeg var ikke veldig opplagt da vi dro. 

Jeg hadde kjøpt puslespill med 500 biter til bursdagsbarnet og det ble godt mottatt.

Dattera mi hadde fått med papplater fra butikken hos meg noen dager tidligere. De er fine å legge puslesillet på. Så da var det bare å sette i gang med å finne biter som passet sammen, og samle i hauger andre biter, som ville passe sammen etter hvert. Vi ble fullt opptatt av det alle sammen, men vi klarte å få i oss kaffe og is ved siden av.

Så bar det videre ned til min mor da,  med alt utstyret i orden til ei natt på sofaen her. 

Litt tv-titting sto på programmet. Det er liksom det som gjelder her. Her er det nemlig tatt opp program fra alle mulige kanaler. Og hun blir storfornøyd hvis vi får sett på et program eller tre sånn at hun får plass til å ta opp noe nytt😊

Det var litt dumt at jeg våkna igjen nå da jeg hadde sovnet, men det er en liten prosess dette, når jeg begynner å hoste opp igjen maten. Det tar litt tid før det roer seg igjen.

Nå kjennes det greit ut foreløpig, så jeg får prøve å sove videre. Skal opp klokka 6. Drosja kommer 7, og da bærer det innover til Ullevål sykehus.

Fortsatt god natt 😊

 

#puslespill #bursdag #ørretfilet

 

3 kommentarer
    1. Jeg hadde også laks til middag. Det er kjempegodt. Men det høres slett ikke godt ut å hoste opp maten igjen. Håper det blir orden på det i en fart.
      Koselig med barnebarnbursdag også, og puslespill er utrolig kjekt. Jeg har en matte å legge puslespillet på, som jeg kan rulle sammen når det skal ryddes bort en stund. Var lurt med papplater. Veldig greit når det kan flyttes på 🙂

      Ønsker deg lykke tll på sykehuset og en fin dag sånn ellers også ♥

      1. Tusen takk.. Det var min mor som hadde time på sykehuset 😊
        Jeg mangler bare noe medisin jeg, så blir magen min bedre igjen 😊
        Puslespill et veldig gøy. Det er noe flere kan holde på med sammen 😊

    2. Maten så god ut 🙂 Men dumt du sliter med fordøyelsen da.. Puslespill med masse brikker høres ut som en super gave 🙂 Håper du får en god natt og lykke til på sykehuset 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg