DET BLE BRA

Etter en lang siesta på dagen i dag, tok det sin tid å våkne skikkelig igjen. Jeg kom meg på butikken for det var jeg nødt til. Og jeg tenkte at,  that’s it for i dag. Men etter litt påfyll av kaffe ute under tak, begynte jeg å fundere litt på hva jeg kunne gjøre. Noe burde  jeg gjøre . Hadde jo ikke gjort annet enn å bake. ..og spise rundstykker før det ble siesta-tid.

En halv runde på hekletøyet mitt, mens jeg satt og kikket meg rundt her inne etter kaffen. Så fant jeg ut at jeg kunne gå å se over alt vi dro med hjem fra campingen. Ok….det var en del jakker der blant annet. De gikk i vaskemaskinen og er nå hengt til tørk. Litt borte, men ikke mye.

Men jeg fant denne pidestallen også😊 og da måtte jeg ordne en plass til den. Det ble det koselig lite hjørne av. Den grønne planta her, som Dino har prøvd seg på flere ganger da den sto på gulvet fikk ny plass igjen.

Og jeg fikk ryddet vekk noe helt unødvendig som sto der fra før 😁

Mannen begynte med spyling av huset igjen. Skal si det blir forskjell på veggene ute her nå. Det blir så bra!!

Men Dino er skeptisk til bråket på vinduene og veggene. Han tør ikke å se ut vinduet en gang . Bare på lang avstand .

Står bare og lurer på hva far holder på med, og syns det er tryggest inne med mor for øyeblikket. Jeg har fått god hjelp til å vaske både pidestall og plante for å si det sånn. Og han har vært med å sett over ting og tang fra campingen. ” Alt mor gjør kan jeg også” er hans mening.

Da er jeg fornøyd med dagen jeg😊😊

 

 

6 kommentarer
    1. Høres jo veldig bra ut 🙂 Fint å få litt orden og få sett over ting 🙂 Jeg hadde selv tenkt å strikke litt i dag. Men formen har rett og slett ikke vært i strikkemodus. Jeg fant frem strikketøyet, og så ble det liggende til spott og spe 😉
      Så med andre ord, ingen spesielt god dag i dag. Men sånn er det jo bare av og til.
      Håper du får en god søndag når den starter ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg