DEPRIMERENDE

Dagen begynte så fint og tidlig i dag. Det varte i ca 4-5 timer. Etter en god frokost på formiddagen var den over. Da datt øynene igjen, og jeg sov til langt ut på ettermiddagen.  Har virkelig ikke klart og våkne opp skikkelig etterpå.  En rask middag har jeg klart og få til. Etter det…ingenting. Ikke strikketøy en gang. Jeg er så lei, SÅ LEI!!! Og med det kommer depresjonen også. Jeg hadde så store planer om å dusje, fikse håret skikkelig og ta en ansiktsmaske.  Men nei da.  Det var bare å glemme. Får jeg ikke en hel, bra og fungerende dag snart blir jeg gal. Og jeg mener det. Jeg begynner å bli hissig og grinete og forbanna. Vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Håper liksom hver kveld på en ny og bedre dag. Men kommer den?? NEI! Jeg får gi morgendagen en ny sjanse… Etter det? Vet ikke. Er bare møkka LEI.

(bilde lånt fra pixapay)

Det var kveldens klagebrev. Ha ei god natt.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg