Den ene blomsterurna har flyttet.

Det ser ut til at jeg klarer å få to urner fulle med blomkarse av frøene jeg sådde. Så nå har den med de største plantene flyttet bort til stabburs-trappa. Der kan plantene bre seg fint nedover trappa etterhvert. 

Det er masse knopper på den nå. Jeg er veldig spent på om det kommer både gule og røde blomster. Det ser ut til at det i hvertfall blir noen røde.

 

De minste plantene som ble flyttet over i en annen urne kommer seg bra. De ble nesten borte blandt de som spratt opp av jorda først stakkar. Selv om de fortsatt er små har det allerede kommet knopper på et par av de også. Her står de sammen med en paprikaplante og appelsintreet mitt som har overlevd vinteren i stua i år også. 

 

Ha en fin sommerkveld ♥ 

 

#blomkarse #appelsintre

 

 

6 kommentarer
    1. Så artig at de har kommet seg så fint, og har mange knopper 😊
      Selv prøver å jeg å finne ut hvilke blomster/planter jeg kan ha på balkongen hvor det blir ekstremt varmt. Ikke det letteste, kanskje jeg må skaffe kaktuser 😉 Ha en fortsatt fin søndag 🥰

      1. Ja det er gøy 😊
        Håper du finner noe du kan pynte med på balkongen din.
        Ellers må det nok bli kaktus ja..hehe.
        Fin kveld til deg 🌺 🌼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg